نسرین ستوده رهبربهائیان ایران+سند


سعي کنيد قران انيس و مونستان باشد ، نه زينت دکورها وطاقچه هاي منزلتان شود ،بهتر است قرآن را زينت قلبتان کنيد. شهيد سيد مجتبي علمدار

پايگاه تخصصي شهدا ...

آخرين مطالب ارسالي
»ناگفته‌هایی از انتقال ضریح امام حسین(ع){بسیارزیبا}
»نسرین ستوده رهبربهائیان ایران+سند
»مقاله ای در مورد شهید وشهادت وشهادت طلبی
»درباره بی انتها ترین نقطه دنیا<<دوکوهه>>
»مطالب تخصصی درباره جنگ نرم
»ولایت ورهبری
»امام حسین درنظررزمندگان
»درباره شهیدتفحس اردشیررحمانی
»تصاویری دررابطه بادفاع مقدس
»20داستان کوتاه وزیباازارادت شهدا به امام حسین (ع){حتمابادقت بخوانید}
»دل نوشته یک خادم منطقه عملیاتی فکه
»رابطه شهدا باحضرت زهرا(س){بسیارجالب}
»خاطرات وزندگینامه بسیارزیباومختصرشهیدمحمدنگارستانی
»سفرنامه جالب وخواندنی سیدشهیدان اهل قلم(سیدمرتضی آوینی)
»اشعارزیبای دفاع مقدس

به گزارش سیره شهدا، نسرین ستوده با عنوان «مدافع حقوق بشر» از دهه 70 با حمایت از مخالفان جمهوری اسلامی و پس از دریافت پروانه وکالت به عنوان وکیل جاسوسان و تروریست‌ها در کشور اقدام به فعالیت می‌نموده است. وی همواره حمایت سلطنت‌طلبان، دراویش، منافقین و بهائیان را به همراه داشته است، که در این میان حمایت بهائیان از وی بیشتر از همه به چشم می‌خورد.

nadrin sotodeh

این حمایت‌ها که همیشه با رنگ بوی مظلوم‌نمایی همراه بوده است به جاده‌باز‌کن فعالیت صهیونیستی بهائیان در ایران زیر لوای حقوق بشر تبدیل شده است. حمایت آنها با برپایی کمپین و استفاده از رسانه‌های بهائیان تا آنجا پیش می‌رود که جامعه جهانی بهائیان به طور رسمی از نسرین ستوده به عنوان "رهبر زندانی بهائیان ایران" نام می‌برد و با درج عکس وی به همراه سه بهائی دیگر بر روی تمبر پست هلندی سعی در خدمت خود به این زندانی می‌نماید، تا شاید گوشه‌ای از خدمات نسرین ستوده به جامعه بهائیان را جبران نماید.

ستوده بهائی


یا در جایی دیگر شاهد آن هستیم که مدافع حقوق بهائیان با حضور در پارلمانی در اروپا خود را به آب و آتش می‌زند تا به حمایت از نسرین ستوده بپردازد. این حمایت‌ها ـ که خود بیشتر گویای ماهیت واقعی نسرین ستوده در کشور است ـ در واقع نه تنها کمکی به وی نکرده است بلکه حاکی از فعالیت‌های پشت پرده این زندانی ضدامنیتی در لباس وکالت و ناراحتی دشمنان از توقف نقشه‌های شومشان علیه ملت ایران است.

تمبر ستوده و بهائیان




لينک مطلب
 توسط سربازولایت ورهروشهدا در جمعه 17 آذر 1391برچسب:نسرین ستوده,بهائیت, ساعت 12:21